Kuva päivityksiä tulossa...ensiksi kissit...
Illalla ennen nukkumaan menoa täytyy
yhdessä odotella paisteja metsän reunalla....660901.jpg

Galan mielipide viime perjantain siivouspäivästä....660869.jpg

Ja viimepäivien sateista...
660877.jpg

Pieni kuva arvoitus...
Mikä se siinä...
660880.jpg

Kas Dalin tyynyhän se...(vähän epätarkkana...ou nou...)
660885.jpg
Ja mikäs se on kivempaa kuin nukkua ylösalaisin omassa tuolissa...660887.jpg

Dali pojalle on muodostunut jonkunlainen punkki ongelma...
olen jo kaksi saanut sumutettua pois,mutta nyt taas niitä
on...olen huomiseksi varannut eläinlääkäri käynnin..ja pyytänyt
että se ottaa ne pois ja laittaa Frontline vet nestettä
Dalin turkkiin..sen pitäisi karkoittaa punkit ja myös kirput
pois joksikin aikaan...
Ongelma minulle on se että Dali on erittäin vahva kissi
ja se että yritän pakottaa sitä pysymään paikalla ja poistamaan
punkkeja on tullut mahdottomaksi minulle....Olen niin heikko
näissä hommissa....:(