Tästä se lähtee...toivottavasti tänään onnistuu..

Mamman mielestä MINÄ aiheutan huolta ja harmia...
MINÄ en nyt kyllä ymmärrä sitä ollenkaan koska olen
niin suloinen ja rakastettava kuin vain KUKAAN koko
maailmassa ON!
1794181.jpg
Höh..
Yritin linkittää You tubesta tavallaan tarinaan liittyvän
animaation..mutta en osannut...no suosittelen katsomaan
ja pohtivan 2x hankkiiko koskaan kissaa....;)
Hakusanalla Simon´s Cat 'Cat Man Do' löytyy...

Tarina 1
Dantten mielestä oikea aika on herätä klo 4 aamulla...
ja Dantten ääni skaala on sekoitus Marilyn Manson-Pavarotti-Olavi Virta...
sitä sitten jonkun aikaa taas yksi aamu kuuneltuani
jällen kerran lukitsin Dantten ulos makuuhuoneesta missä me
kaikki muut jatkoimme tyytyväisinä unia.
Aamulla herättyäni kävelin tupaan ja Dantte iloisena
kökötti tiskikoneen päällä...silitin sitä ja jatkoin matkaa
kahvin keittoon...hmm..kissi oli MÄRKÄ...hmmm
Keittiön ikkuna oli selkosen selällään ja ulkona satoi kaatamalla
vettä...joo..
1813004.jpg
kato tää on tosi helpoo..nyt sun ei enää tarvitse herätä
ja päästää mua ulos...mä osaan ite..
Meillä on ikkunoissa ns.vanhat salvat ja ylimmäinen oli
jäännyt auki..joten jotenkin se sai sen alinmaisen itse auki.

Tarina 2
Kissit yleensä tulee nukkumaan 22-24 välillä tai siis tulee
syömään jos ajottuu siihen eivät enää pääse ulos.
Monen iltana tämän ikkuna episodin jälkeen Dantte esitti
aarian ikkunaa samalla raapien...MINÄ haluan vielä ulos!
Tuli sitten yksi ilta Danttea ei näkynyt...
Lassi valvoi n.3.00(muutenkin...)minä heräsin silloin ja
ei Danttea...lähdin sitä silloin yöllä etsimään ja huutelemaan
lähi ympäristöön ja pelkäsin...en löytänyt...
Herättyäni...se ei vieläkään ollut tullut...
Se oli ollut poissa jo 15h.....joten en enää uskonut
se takaisin tulevankaan...oli aivan kamala tunne ajatella että
näin pian Dalin jälkeen...lähdin kahvin juotuani etsimään
ajatuksella...jos jossain kaartelee lintuja löydän sen..
Kävin radalla..mitään ei onneksi näkynyt...käännyn takaisin
ja jatkoin matkaa päätielle päin..kävelin pää alaspäin en
enää huudellut sen nimeä...nostin päätäni ja joku musta
kipitti tietä pitkin kauempaa minua vastaan..
EN voinnut uskoa DANTTE...ja se iloisena lähti rompottamaan
minua kohti...hhhh huokaus...se oli hyvin pelokas reissun jälkeen
joten jotain oli tapahtunut...

Tarina 3
Viime viikolla huomasin Dantten oikeassa taka jalassa haavan.
Sain onneksi samalle päivälle yksityiselle eläinlääkärille ajan.
Haava oli n.2cm.pitkä ja alkanut jo märkimään...
2 tikkiä,kauluri ja antibiootti kuuri...
1813009.jpg
mikä toi on ??
Missä mä oon ??
1813010.jpg
Mitä tapahtuu ???
1813012.jpg
2 päivää meni joko nukkuen tai kauluria raivokkasti repien aina
silloin kun oli hereillä...kunnes otin kaulurin pois.
Dantte alkoi jo osoittaa raivohullun piirteitä...:)
Sen jälkeen ja jo silloinkin alkoi Dantten aaria...miou..mauo..mour..maur..
mauuuuu..mourr..murr...se oikeesti jopa murisee kuten koira...
Sitä jatkui aina n.2h...ja välillä nukuttin ja sitten jatkettiin..
tosin myös siinä kiivetiin kaikkialle mahdollisen korkealle ja tiputettiin
matkalla kaikki..vein särkyvät lamput..kukat..ym...pois...
Joo kestin sitä 4pv...haava näytti olevan kuivanut ja
tikit hyvin paikoillan päästin Dantten tänään ulos.
Se on nyt rompottanut kohta 12h.ilman päiväunia...joten
taitaa yöllä uni maistaa...;)
Tarkkailen tilannetta jalan suhteen koko ajan ja
antibiotti kuuria jatkan loppuun saakka..joten tsupp 2x päivässä..
kuten Annu pihapolulta on niin elävästi kuvannut sen miten
"helppoa" kissille on antaa lääkkeitä,tunnen sympatiaa..
ja taistelen täälläkin..ajatuksella että se on sen parhaaksi
ja minun on vaan saatava se tehtyä.
Tämä kaikki on tapahtunut n.3viikon.sisällä...Dantte pojan
elämässä...
Ja samaan aikaan...
1794177.jpg
oi miten kivaa tässä on olla vaan...
1794169.jpg
ihan vaan tässä pihamaalla...nauttia...
1794173.jpg
auringosta ja kelliä vaan...
Ne on niin erinlaisia.....