Aivan suosiolla skippaan nyt sitten ylitse syksyn ja
sadonkorjuut...ehkäpä sitten myöhemmin...

Meille on tullut talvi ja se on pysynyt.
Se on tehnyt myös muutoksia kissien elämään.
Ulkona on pimeetä...märkää...kylmää...
ja ah täällä sisällä..
2031401.jpg
täällä on uuninpanko ja mun oma kori...
2031406.jpg
just ja just sinne mahdun vielä,vaikka pää tippuu välillä
ulos...ei se haittaa.
2157226.jpg
Olen jo ISO 1 vuotias HIRMU..

Ai mamma meinaatko lukee lehteä ???
2157218.jpg
Kato mua...
2157214.jpg
Kai sä ymmärrät että toi tai siis tää lehti on MUN lämpölampun
alla....
2157215.jpg
Ja siis sehän tarkoittaa sitä että SILITÄ mua...
Kissien elämä on nukkumista syömistä ja PAINIA.
Tässä esimerkki siitä.
Kiertoharhautus.
Tässä mä ihan muina miehinä kävelen ohitse...
2157201.jpg
ja hu vedän tosta niskalenkin...
2157206.jpg
hmm...mitäs sitten tehtäisiin...tuumaustauko...
2157208.jpg
ja takapotkujen kokeilu....
2157210.jpg
No siis me ollan kavereita..tää on vain tällästä harmitonta pikku
painia....
Kovat tuulet ja pimeä on tehnyt kisseistä arkoja lähtemään
pihapiirin valoista pois.Meille on tullut tapa iltaisin ruuan jälkeen
tehdä iltakävely , niin että mulla on otsalamppu päässä ja kissit
hyppi ja rompottaa perässä ja edellä.
Se on huvittavan näköistä kun 4 silmää poig poing poing pompii
pimeässä...:) Kiltisti ne kipittää sitten perässä sisälle painimaan....joo