Kuten jo aikaisemmin kerroin...Olin tietämättäni kärsinyt 7kk vakavasta kilpirauhasen vajaatoiminasta...no sain sitten siihen lääkityksen n.3kk sitten..reilu pari viikkoa sitten sain tietää että olin palannut samaan lähtötilanteeseen kuin ennen lääkityksen aloittamista...

Jostain kumman syystä elinmistöni joka on tietenkin tottunut olemaan ilman tätä tärkeätä hormoonia tappelee nyt sitten sitä vastaan...ja sen takia olen sitten taas ollut pihalla kuin lumiukko.

Siis olen ollut pihalla kuin lumiukko nyt kohta 11kk...ja ihmetellyt tätä uskomattoman väsynyttä ja raskasta oloa...ja kumminkin yrittänyt puuhata sitä sun tätä ja ihmetellyt miksi olen niin voimaton.....


Tiesin että tämä ei nyt ihan yhdellä pillerillä parannu ja että se vie aikaa...että tasapaino löytyy...se vaan on uskomattoman turhauttavaa....


No niin kesää kohti mennään ja TIEDÄN että aika auttaa tässä...ja kärsivällisyys...

Kuvat viime kesältä Etelänruusuruohosta joka oli koko kesän ilo pallukkoineen ja erittäin hyvä "mehi"kasvi. Sadepäivinä pallukat oli täynnä märkiä pörriäisiä jähmettyneenä kukkiin kiinni.

Oi kesän kuvat on NIIN ihania....=)