Meillä oli SUURI ongelma...Dantte pojan lempi kori uunin päällä alkoi tuntumaan Galastakin kaikista parhaimmalta paikalta nukkua....mutta se ei sitten käynnyt herralle...ja tilanne olikin tämä....

Minä olen väärin ymmärretty pieni neiti kissi ja joudun ihan yksin tässä kököttelemään.....

Onneksi siskoni luovutti yhden ylimääräisen kissin korin meille ja kas sehän sitten kelpasi Dantte pojalle....


Kunnes Gala ymmärsi myös että se on kiva kori......

Eli niin joo eihän meillä mitään ongelmaa ollutkaan.....

Ongelma on aina ja vain ihmisten mielissä...kuten Danttesta oli tosi kivaa kun ihan häntä varten seinälle oli laitettu tollaset hienot kiipeily tikapuut joissa oli jotain lasikippoja,mutta ei muuten ole enää...

kukkuu... täällähän on kaikki mamman hyvät hömppä kirjat...

Näättekste nyt kuinka TODELLA hyvä mä oon kiipee...

ja kuinka korkealla mä oon....

Joo kiva et säkin tulit käymään....

Aika on käynnyt kisseillä pitkäksi kun ulkona on kylmää ja märkää...

Gala viisaana ja vanhana aamulla istuu ja katselee....

Kannataako sitä pieniä tassuja tonne pakkaseen viedä...

Dantte taas nuorena ja villinä ottaa osaa kaikkeen mahdolliseen ja mahdottomaan...kuten sukkien tekemiseen....

tai sitten tulppanien ihailuun....


Et sellaista...tällä kertaa....:)