Tässä on varmaan hehtaari kohta nurmikkoa...joo ja sitä pitää ajaa ainakin kerran viikossa.Olemme pikku hiljaa alkaneet täyttämään alueita perenna penkeillä.

Olen tehnyt pienen pieniä pieryksiä sinne ja tajunnut nyt vasta että kaikkien pitää olla SUURTA todella suurta...

Maalla pihat ovat isoja ja mulla tulee olemaan kauhea urakka täyttää piha täyteen kaikenlaisia kukkia...mutta onneksi osittain olen jo päässyt käymään luvallisissa varkaissa.

Toinen seikka on se että mä en osaa...en mitenkään pysty vielä hamottamaan sitä miten eri lehtin ja värien yhdistelmät sopivat yhteen,mutta olen kyllä päättänyt opetella.

Kesäkukkia hain ekan satsin vasta reilu viikko sitten paikallisesta taimitarhasta,olin tietoisesti odottanut jotta vähän lämpenisi...siellä oli aivan hurmaavia kesä lemmikin taimia, oli pakko ostos.

Tänään käytin autoa katsastuksessa ja niin toisesta taimitarhasta lähti 6 pussia kesäkukkia...joo...No sitten kun saan pihan täytettyä niillä perenna penkeillä ei ehkä kesäkukkia tarvitse niin paljoa...ehkä ???

Olen pitänyt kasvihuoneessa kaikki itse kasvattamat taimet ja pelakuut vielä suojassa,mutta ehkäpä tällä viikolla kun nyt nämä muutamat halla yöt on mennyt ohitse.

Muistatteko nämä ?

No nyt ne on kukkinut jo jonkun aikaa näin upeasti kasvihuoneessa

Tämä kaveri taas ilostutti yhtenä paivänä minua..sain otettua vain yhden kuvan kun sillä oli niiiiin kova kiire...

Oi kesä...

Projektin alla on

-talon vierusta mullat pois sora tilalle

-kippolan vierusta sama homma

-kippolan katon maalaus + uudellen punamultaus

-kivikko

-omenapuiden ympärillä oleva alue loppuun

-terassin teko kasvihuoneen eteen+loppu maalaus ja kattohuopa

-kesäkeittiön pohja + terde

ja joo briljoonaa sataa muuta mukavaa puuhaa...

Ihania kesäpäiviä ja halaus !