Syys-loka meni syksyisesti...säilöntää säilöntää....löysimme ihanat määrät kanttarelleja ja tatteja....vadelmahilloa...kesäkurpitsapikkelsiä porkkanasosekeittoa ja kaikkia muita herkkuja.Kuvasin kaiken ja niin sitten ensiksi kamera sanoi sopimuksen irti...no se meni onneksi vielä takuuseen.Kun olin sitten valmis palaamaan tänne mun ihana rakas uskollinen titanium power book alkoi temppuilla.

Ensiksi jämähti firefox ja kun sitten aikani ( noin viikon...)sen kanssa tappelin menetin kaikki kirjainmerkit...yritin kovasti korjailla kaikenlaista mikään ei auttanut.No okei ei siihen maailma kaadu ajattelin aloitetaan alusta ja latasin firefoxin uudelleen ja muutaman päivän se toimikin ihan ok...kunnes koko kone jämähti ja joo se olikin sitten menoa piipaa piipaa omppu 100km päähän huoltoon. Meni viikko toista kunnes tuli tuomio se on loppu se tai siis sen kyllä saisi korjattua uusi kiintolevy ja kaikenkaista muuta osaa...lasku olisi sitten aika iso.Olen nyt sitten kovasti yrittänyt olla harmistumasta siitä että menetin kaiken tiedon mikä siinä masiinassa oli.Onneksi Maaliskuussa tein varmuuskopiot valokuvista jotka olin siihen saakka siihen ladannut.Ja niin sitten kun oikein syvästi muutaman ärräpään kanssa olin asiaa pohtinut ja zeniläisesti ajatellut.Totesin että kun en asialle enää mitään voi niin se siitä.Kaikkea turhaa siihen koneseen olikin kertynyt 6 vuoden aikana.Ei nyt ole kuvia sitten tältä vuodelta muualla kuin täällä blogissa,mutta omapahan jossakin...joo...No niin mun SUURIN ongelmani tässä sitten onkin se että olen kasvanut mac tietokoneiden kanssa ja MINULLE ei ole olemassa kuin yksi ainoa järjestelmä mitä haluan käyttää.Osaan kyllä käyttää XP perusjutuissa mutta siihen se sitten jääkin.Tällä hetkellä en mitenkään pysty sijoittamaan niin paljon rahaa koneeseen kun yksi ihana air book maksaa....ja loppu peleissä ei siinä olisi mitään järkeäkään koska en konetta enää työjuttuihin tarvitse.Okei iso brobleema....olen nyt surffaillu Lassin läppärillä (siis windows läppärillä...) ja löysin yrityksen joka myy käytettyjä huolletuja maccejä siis sellaisia torni mäccejä.No huusin huutonetistä litteän näytön ja ulkoisen kiintolevyn (vastaisuuden varalle...)ja nyt sitten odottelen konetta.Lataan siihen kaikki omat ohjelmat ja palaan sitten asiaan...ja joo kaikkein tärkeintä on kumminkin että me ja kissit voidaan hyvin ja paksusti.

Halaus ja pitääkää itsestänne huolta =)

vanha kuva talvelta 2007....