Sanon usein "jos ihminen ei osaa unelmoida ja haaveilla...ihminen on tyhjä..."Ihmisellä pitää olla haaveita ja unelmia vaikka hullujakin,sillä jotkut joskus niistä voi toteutua.Olen onnellinen että olen saanut toteuttaa useita haaveitani ja unelmiani,ne ei ole tullut helposti niiden eteen on pitänyt tehdä työtä ja ajatusta.Kirjoitin joskus tänne blogiin että yhtäkkiä olin tyhjän päällä kun huomasin että useimmat haaveistani oli toteutunut ja jäljelle jäi vain tyhjä olo.Useimmat niistä liittyi silloin materiaaliin.

Tämän päivän haaveni on paljon paljon pienempiä ja maltillesempia.Tässä vaiheessa vuotta ne suntatuu kesään ja ulos.Talo on pieni ja yleensä tässä vaiheessa vuotta seinät kaatuvat päälle =) Haluan ulos ! haluan että on KESÄ ! Tiedän, se on tulossa mutta haluan että se on HETI ! Talvella olen myös usein "rakentanut" mielessäni hulppeat elintaso siivet ja kesän tullen olen ne jo unohtanut...no joku päivä sitten...ja kun sitten loppu peleissä kiirettä ei niihin elitaso siipiin ole pärjäämme ihan hyvin näinkin....ja niin nehän vain jalostuvat vuosi vuodelta paremmaksi.

Kun muutimme muistin että n.3vuotta ennnen muuttoa kävin Tukholmassa hypnoterapeutilla. (ystäväni järjestämänä...)Silloin kävin hänen kanssaan lävitse sen hetkistä elämäntilannetta hmm..se oli mielenkiintoista,mutta aivan lopussa siinä oli tarkoitus ajatella jotain tulevaisuudesta ja heittää se asia eteenpäin odottamaan...olin silloin haaveillut että haluan muuttaa tänne maalle...hassua...niin se vain on unelmia ja haaveita pitää olla.

ja koska viime kesän kaikki muut kuvat paitsi ne jotka on tänne blogiin tallennettu meni hajonneen kiintolevyn mukana...toistoa =)

Halaus ja mukavaa viikonloppua !

Ps.muistakaa haaveilla vaikka ihan pienen pienistäkin asioista.