On outoa kun nyt asuu täällä ei juhannus
siinä mielessä enää tunnu samalta kun aikaisemmin
sitä huristeli autolla monta tuntia jotta pääsisi
tänne hyttysten syötäväksi...:) ja rauhaan...
Juhannus joka tapauksessa menee totutun kaavan
mukaan sauna,grilli,viini, ja snapsit sekä perhettä
ympärillä...olen aina pitänyt juhlien järjestämisestä
ja kokkaamisesta. Usein juhnnuksen menu on minun
vastuulla joten odotettavissa kesän herkkuja..:)
Juhannuksella on myös toinenkin merkitys minulle
koska olen silloin syntynyt..:) nyt "vanhempana"sillähän
ei enää ole niin merkitystä ja jo vuodet olen aina täyttänyt
25v...:) aina se ei osu juhannusaatoksi kuten ei nytkään
mutta perinteisesti kakkua on syöty sinä päivänä...

On kauheata ajatella että juhannuksen jälkeen
päivät alkaa lyhentymään...en ajattele...

Toissa yönä klo 23.30 oli tälläinen taivas....
676207.jpg
mikä voi olla kaunimpaa kuin kesäyö suomessa...
676212.jpg
ei mikään....
676216.jpg
ja vielä pikasiivouksen jälkeen toin luonnonkukkia
sisälle...kun puutarhan anti on vielä vähän pientä...
676229.jpg
vanha kulunut Veuve Clicquot coolerikin on löytänyt uuden
tehtävän täällä maalla...:)
676227.jpg
Oikein oikein ihanaa keskikesän juhlaa kaikille....
meiltä molemmilta ja olkaahan kiltisti.

Halaus...