Mulla on yksi projekti...josta myöhemmin.Projektin sivutuottena tuli liikaa liisteriä se johti sitten toiseen projektiin.Olen keräillyt kirppiksiltä vanhoja tapetteja ajatuksena että niitä sitten käytän sinne tänne...

Kenkälaatikot ja pahvikotelot saivat uuden kuosin pintaansa.

Laatikkoihin kätkin sitten nämä...

Sadottain vanhoja nappeja nappeja...jotka Lassi on joskus saannut räätäli Into Vilkkaan jäämistöstä...Lassihan on yhdeltä ammatiltaan räätäli....Napit menivät nyt piilon odottamaan jotakin kohtausta...

Olen päätellyt = olen tulossa vanhaksi koska olen alkanut pitämään vaaleista ja harmonisista väreistä sisustuksessa...entisten punaisen ja turkoosin etc.sijasta...Menen myös nykyään aikaisin nukkumaan ja herään aikaisin siis olen tullut vanhaksi ;).....painovoimasta nyt en edes puhukkaan...tai siis maan vetovoimasta....entäs muisti.....

Halit