Me aletaan pikkuhiljaa olemaan siinä tilanteessa että
nämä seinät ovat liian pienet Dantten elämään...;)
Dantte on nyt 5kk.vanha...
1420385.jpg
Ongelma on tietysti valo ja pidentyneet päivät...ja sitä mukaan
se että iso kissi (Gala) vihtyy enemmän ulkona ja niin mitäs Dantte
silloin tekee...kaikkea mitä ei saa tehdä.
Kiipeilee limoviikunoissa hyppii hellalle pureee varpaasta ym.
Siis ymmärrä nyt jo tyhmä ihminen MULLA ON TYLSÄÄ!!!!
Toin pääsiäiseksi koivun ja pajun oksia sisälle ja se oli myös Danttesta
kivaa....
1420415.jpg
Jee mitä nää on? maistuu hyvälle....
1420418.jpg
Oksat on jo aika hyvin syöty ja annan niiden siinä olla jos niistä
iloa pikku räpälle on.
Välillä iso kissi tulee sisälle nukkumaan ja joo musta on kiva ku me
pestään toisiamme...
1420371.jpg
Mut en mä kyllä sitä kauaa kestä ku se on niin neitimäistä ja mä
tykkään enemmän painista....
1420376.jpg
On kaksi asiaa mitkä minunkin mielestä on tosi kivoja...
1. Kun menen nukkumaan se ajoituu yleensä 22-24 välille.
Kissit nukkuu jossain ihan rauhassa,mutta kun olen päässyt sänkyyn
lukemaan ja saati kun olen sammuttanut valot...mäiske ja pauke ja
rompotus alkaa...ja tietenkin makuuhuoneessa!!! MIKSI ?
Kun Dali ja Gala oli pieniä meininki oli aivan sama...silloin laitoin
makuuhuoneen oven kiini kun aamulla oli aikainen herätys ja hassua
kyllä silloin se häiritsi,mutta nyt kun ei ole "pakko"herätä...niin
nukahdan vaikka kissit rompottaa...
2. No niin se herätys...Gala aloitti ja nyt yleensä tasan kello
7 herään siihen että kaksi kissiä kököttää mun rinnan päällä.
No herää nyt...meillä on tylsää ja KAUHEA nälkä HERÄÄ senkin
laiskiainen!!! On huvittava kurkkia silmien raosta kahta silmäparia
jotka tuijottaa...;) Danttella tosin aika pian menee hermo ja se siirtyy
lempi puuhaansa painiin...siinä mun rinnan päällä.