Paljastus = asumme minun vanhempien kotikunnassa. Tämä paikka missä asumme ei ole vanhempieni kotitila vaan naapuri talo. Olen nyt yli 40 vuoden aikana kulkenut tätä tietä vanhempieni kotitilalle.En siellä itse ole vakinaisesti asunut joten se ei ole minulle ns.koti,mutta kaikki tämä ympärillä oleva luonto ja metsä on minulle niin tuttua lapsuuden kesistä.

Tässä meidän tontin ympärillä radan toisella puolella on yhden naapurin vanha kotitila joka on tyhjillään.Nykyiset omistajat =perilliset ovat rakennuttaneet järven rantaan itsellen kesämökit.Asuvat kauempanan kaupungissa ja ovat täällä kesäisin.Alku talvesta toinen heistä myi metsää ja osa hänen metsästä ulottui meidän tonttiin.Niin yhtä äkkiä kaikki muuttui....

Se vanha metsä oli poissa...olin aivan kauhuissani aluksi mutta nyt olen jo siihen tottunut.....tätä samaa täällä on nyt tämän 2 vuoden aikan nähty paljon...metsää kaatuu ja juna kulkee.....

Kissit oli ihan yhtä shokisssa kuin minäkin ja kesti jonkun aikaa että uskalsivat edes lähelle kaadettuja puita mennä.

Mutta ei niin huonoa kuin hyvääkin.

Ensinnäkin meidän tiskipöydän yläpuolelta olevasta ikkunasta on nyt tämä näkymä....

Toiseksi valo ja aurinko ottaa tähän tontille aivan eri tavalla kuin ennen.

Kolmanneksi meillä on erittäin kiva naapuri....Lassi oli häneen törmännyt ja hän sanoi että saamme ottaa kaiken mitä on metsään jäännyt meille polttopuuksi...

ja sitä on paljon...niistä tulee meille monen vuoden polttopuut,tästä ihan läheltä.

Halit...=)